Pemeriksaan Kesihatan Pekerjaan (OHD)

Kongsikan
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

TAK BOLEH MASUK KERJA?

Jangan buat main main dengan Pemeriksaan Kesihatan korang tu ya.

Yela elok elok dah dapat surat tawaran kerja bagus dengan gaji pun besar
Tiba tiba tak boleh masuk kerja lagi?

Eh sebab apa pulak kan?
Ha! inilah asbab asbab dia pentingnya Pemeriksaan Kesihatan Pekerjaan ni.

Manalah tahu korang tu kerja dalam bidang yang wajib buat benda ni sebelum masuk kerjakan?

Nanti kalau tak dapat masuk kerja lagi siapa nak tolong jawab.

Klinik Siti menawarkan rawatan dan pemeriksaan kesihatan bagi lelaki dan wanita termasuk kanak-kanak, orang dewasa dan warga emas.

Maklumat Terkini

Tip Kesihatan

Geng ayah!

Tip Kesihatan

Projek memandaikan mandai

Tip Kesihatan

Ultrasound vs Ultraman?