Serat ke Sirat?

Kongsikan
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Oh mentang mentanglah layan drama tak sempurna mencintaimu baru baru ni.

Bukan main lagi nak tukar SERAT kita jadi sirat dia ya?

Cerita sirat tu dah habis dah hari tu dengan si taqim.

Kesian jugak tak pernah nampak hero tewas di hujung cerita.

Hurm tapi bukan itu yang kita nak borak dan bagi tips kat korang pun.

Hari ini kita nak bagi tips kena banyakan pengambilan SERAT untuk kesihatan tubuh badan korang.

Aduh! Kan dah cakap SERATLAH bukan sirat

Klinik Siti menawarkan rawatan dan pemeriksaan kesihatan bagi lelaki dan wanita termasuk kanak-kanak, orang dewasa dan warga emas.

Maklumat Terkini

Tip Kesihatan

Geng ayah!

Tip Kesihatan

Projek memandaikan mandai

Tip Kesihatan

Ultrasound vs Ultraman?