Ultrasound vs Ultraman?

Kongsikan
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Tipulah awak yang tengah baca posting kami ni tak tahu apa itu ULTRAMAN?

Semua orang kenalah ULTRAMAN tu siapa.

Dia kalau ada masalah kat bumi mesti dia turun nak selesaikan masalah penduduk bumi.

Tapi apa pulak kena mengena dengan ULTRASOUND ni?

Eh! ULTRASOUND pun kerja dia selesaikan masalah penduduk bumi jugak.

Kalau tak percaya jom kita tengok video ni dan selesaikan masalah tu sekarang.

Klinik Siti menawarkan rawatan dan pemeriksaan kesihatan bagi lelaki dan wanita termasuk kanak-kanak, orang dewasa dan warga emas.

Maklumat Terkini

Tip Kesihatan

Menguruskan kanak-kanak yang jatuh. Kemalangan yang perlu dipandang serious oleh ibu bapa.

Tip Kesihatan

Masalah mabuk semasa mengandung. Punca dan cara untuk menanganinya

Tip Kesihatan

Kebaikan Susu Ibu buat bayi dan ibu itu sendiri wadah kebahagiaan ibu dan anak